סולמות והגבהה

סוגי סולמות

חברת סקורפיון מציעה מגוון מוצרי לבעלי מקצוע ולאנשים פרטיים במחירים נוחים לכל כיס. אחד הכלים הנמצאים בשימוש יום יומי של בעלי מקצוע לצורך הגבהה ועבודה בגובה אך גם נפוצים בדירות רבות הוא סולם. לכל הסולמות מבנה דומה של מספר שלבים המוחזקים ביניהם בחיבור אופקי, אולם בכל זאת ישנם סוגים רבים של סולמות הנבדלים ביניהם בחומרי הגלם מהם הם עשויים, וכן ברמת הבטיחות שהם מספקים למטפס.

 סולמות אלומיניום

אלו נחשבים לסולמות עמידים במיוחד ופופולריים בבתים פרטיים רבים. סולם האלומיניום יגיע כשצד אחד שלו מורכב ממספר שלבים והצד השני משמש כמשענת תומכת בלבד. מחיר הסולם יושפע בעיקר ממספר השלבים והגובה שלו אולם בכל מקרה מדובר במוצר במחיר נוח.

סולמות עץ

בעוד הסוג הקודם מועדף על אנשים פרטיים, בעלי מקצוע רבים יעדיפו להשתמש בסולמות עץ. הסיבה העיקרית לכך היא שניתן לנוע על גבי הסולם מבלי לרדת ממנו (על אף שהדבר אינו מומלץ מבחינה בטיחותית). בדומה לסולמות האלומיניום מחיר סולם העץ יושפע גם כן ממספר השלבים והגובה אך המחיר יסתכם בכמה מאות שקלים בלבד.

סולם מז’ור

מדובר בסולם נמוך יחסית שיתרונות הבולט הוא בטיחות רבה. הסולם מורכב מצד אחד עליו הוא נשען והצד עליו מטפסים יהיה מורכב ממדרגות רחבות ונוחות לעמידה. סולם זה יכול לשמש הורים על מנת לסייע לילדיהם להגיע בקלות למדפים מוגבהים ולמקומות נוספים בבית באופן בטוח ויציב.

סולם נשען

זהו סולם המורכב מצד אחד בלבד המורכב לרוב ממספר רב של שלבים. סולם זה יהיה גבוה במיוחד וכמעט ללא יוצא מן הכלל ישמש בעלי מקצוע לטיפוס אל עבר משטח העבודה בלבד. נחשב לסולם לא בטיחותי ולכן השהייה עליו צריכה להיות זהירה ומהירה.


סולם מתארך

מעין סולם כפול שבו באחד הצדדים נמצא המשך לסולם וחלקו השני משמש כמעין סולם נשען. בטיחותי יותר מסולם נשען רגיל שכן חלקו הראשון נשען על הקרקע, מנגד יהיה לרוב גבוה פחות מסולם נשען.
ישנם עוד מספר סוגי סולמות כמו סולמות טלסקופיים וסולמות פרקים רב מצביים ואלו נמצאים בשימוש לרוב על ידי בעלי מקצוע.


איך לבחור סולם?


גם בעלי מקצוע וגם אנשים פרטיים לא רוכשים סולם באופן יום יומי. למרות שמדובר ברכישה לא יקרה במיוחד ומוצר הנשמר לאורך שנים ארוכות כדאי לשקלל מספר גורמים בבואכם לקנות סולם.
שיקלו מהו הצורך שלכם בסולם – משפחה שתשתמש בסולם לתחזוקה ביתית בדירה בעלת תקרה רגילה תהיה שונה בשימוש מבעל מקצוע הצובע דירות. אלמנט נוסף חשוב ביותר הוא בטיחות – האם הסולם ישמש אנשים בוגרים בלבד או גם ילדים? כמו כן חשוב לזכור כי לא תמיד יש צורך בסולם גבוה במיוחד וכי סולמות כאלו גם מסורבלים יותר לאחסון. השיקול האחרון אותו יש לקחת בחשבון הוא כמובן התקציב העומד לרשותכם.

מעוניינים לרכוש סולם ביתי, סולם לבעלי מקצוע, סולם נשען או סולם מתקפל במחיר משתלם ובאיכות הגבוהה ביותר? רכשו סולם איכותי באתר scorpion

תוצאות: 6 נוספו לאחרונה
בחרת לסנן לפי: סולמות והגבהה
טווח מחירים
סינונים נוספים

טווח מחירים